En Rastös Själ

Alla inlägg den 9 februari 2015

Av Maria - 9 februari 2015 19:44

Så där jag. Då är man tillbaka igen till denna blogg och fy skäms på mig så länge sen det var jag gjorde mitt sista inlägg. Men,så är det när man får barn. Prioriteringarna blir ändrade och specielt när man blir förälder för första gången. Allt har varit och är fortfarande nytt och man har inte riktigt tid till annat än denna efterlängtade barn som har sina krav och behov att få till godosedda. Nu har man äntligen fått lite mer kött på benen och har hitta en någolunda balans med detta nya liv. Vad passar bättre än och lägga in ett nytt kapitel om detta in i bloggen.


Att bli förälder är ju inte en dans på rosor,från det att man kommit hem från BB även fast man har hört en del otroliga berättelser från andra,och alla dessa lov ord om att det är helt underbart med en liten bebis att man sa ta vara på den tiden när dem är spädbarn men nu har Alicia redan hynnit bli 9 månader och istället har vi fått andra och nya utmaningar. Det finns dessa stunder då man verkligen kan tycka att det är helt fantastiskt men det finns också stunder då man verkligen känner att man inte kanske orkar alltid vara 100% på topp och inte tycker att det är så himla roligt. Jag har bestämt mig för att denna blogg kommer handla mycket om min vardag som mamma till en helt underbar liten tös,som verkligen har tagit mitt liv med storm och gett mig meningen med livet.


Just nu så kommer det ske en del ändringar med utseendet och det kommer vara under ombyggnastion....har inte riktigt kommit på hur jag vill att min sida ska se ut...men den som lever får väl se med tiden. :)


So long....se ya soon!  

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2015
>>>

Presentation


Hej och Välkommen in i min värld! Denna blogg kommer handla om allt mellan himmel och gjord. Mina största intressen är fotograferingoch bakning alla bilderna har
© COPYRIGHT och får inte kopieras.

Gravid kalender

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

GÄSTBOK!

Bakning Recept

Mat Recept

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards