En Rastös Själ

Alla inlägg den 18 mars 2013

Av Maria - 18 mars 2013 20:39

Då har det redan hunnit bli kvällen och snart är det dags att dejta John blund.


Äntligen har huvudvärken gått över och man kunde ta sig till affären och handla. Dagens middag bestod av färsk spaghetti med en krämig champinjon och bacon sås. Bild och recept kommer i morgon. Super gott och snabbt och laga.


Har även hunnit förbereda mig inför morgon dagens teori lektion som kommer och handla om broms och bromssträckor . Ska bli intressant och se vad jag kommer lära mig för nytt. . Synd bara att lektionen är sent på eftermiddagen. Säkert så har lärarna fullt upp med körningar. Själv fick jag mina tider i Juni, både för teori prov och uppkörning. Får väl se om jag hinner lyckas med allt tills dess .


Nu blir det och se klart ett avsnitt av "Heros" med hjärtat .


Natti ,natt!

Av Maria - 18 mars 2013 14:06

Sitter och kollar på gamla foton som jag tog förra sommaren och man får ju en enorm längtan efter sommaren och sena fiske kvällar vid Vänern. 

                 

Av Maria - 18 mars 2013 12:20

Usch,vilken dag det har varit hittills inte alls som jag hade hoppats på. Har haft en jädrans huvud värk sedan jag vakna i morses och den vill inte ge med sig alls...ska försöka nu dricka några extra koppar kaffe för att testa om det hjälper. Istället för att plugga teori har jag suttit här och planerat min shopping när lönen kommer,och jag hitta ju en del snygga plagg som jag tänkte beställa från ebay. Allt detta för 600kr tycker jag är ett kap i sig. Ingen av dem här plaggen skulle kosta så lite i våra affärer i sverige. Får unna mig några nya plagg nu när jag börjat komma i form igen och sommaren står ju bara runt hörnet. Det var ju evigheter sen sist jag inhandla nått till mig själv,det var nog i julas sist. Dessa blir det iaf :)


 

Den Rosa ovan

 


Den Turkosa ovan

 

Den vita ovan

 

Den svarta ovan

 

Den svarta ovan

 

svarta ovan

  

Den i mitten ovan

 


Av Maria - 18 mars 2013 08:22

God morgon!Ännu en ny vacka har fått sin  början och ledigheten är slut för dem flesta och arbete och skola har fått sin start igen.

 

Idag är det dags och sätta igång med att läsa teori igen( Bromsträcka),och imorgon har jag min första teori lektion på trafikskolan. Ser framemot det som fasen,äntligen kommer jag igång med det ordentligt. Ska bli super kul,det är nu det blir verklighet och´känslan är helt underbar när jag börjar tänka på att jag snart kommer ha mitt efterlängtade körkort.

 

Ikväll ska jag även ut och köra en sväng med sambon,för att jag ska vara redo på Fredag inför första körlektionen. Ska bli jätte spännande och se vad han tycker om min körning och om han tar ut mig på statstrafik,ingen vore gladare än jag.

 

Vädret idag är helt underbart...solsken och en helt blå klar himmel. Vore perfect och ge sig ut på en promenad,men först blir det nog några koppar java så man vaknar till ordentligt.

 

Önskar er en fin början på veckan....hä det bäst !

Tidigare månad - Senare månad

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Presentation


Hej och Välkommen in i min värld! Denna blogg kommer handla om allt mellan himmel och gjord. Mina största intressen är fotograferingoch bakning alla bilderna har
© COPYRIGHT och får inte kopieras.

Gravid kalender

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

GÄSTBOK!

Bakning Recept

Mat Recept

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards