En Rastös Själ

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Maria - 1 februari 2014 16:55

Hej på er alla bloggisar!


Idag har vi haft fullrulle här hemma med att försöka få ordning här hemma nu efter att gamla lägenheten är borta ur bilden. Orken har ju varit hyffsad idag,hunnit springa på 2 loppisar och handla på willys och ÖoB, men det tar ju på krafterna för mig att gå på stan. Bebisen härjar en heldel i magen och det gör att jag får tryck neråt när jag går och då kan man knappt gå för det gör så ont.Men det var bara och bita ihop och fortsätta. 2 Månader kvar och idag började Vecka 32.


Idag fick jag också en överraskning av en gammal barndoms vän, hon hade skickat ett stort paket till mig med massor med barn kläder och täcke till spjälsängen utan att jag visste om de....jag gick runt och undrade vad jag hade beställt själv men glömt bort när jag fick lapp på posten igår...:) men nope jag hade inte beställt nått. Så tacksam över dessa saker och dem kommer till användning.


Ikväll laddar vi inför Melodifestivalen så nu blir det och laga lite middag innan sen blir det mys kväll med lite smått och gott. Önskar er en fortsatt trevlig kväll ! 


Chingeling och Kramiz/ Maria

                 


Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Presentation


Hej och Välkommen in i min värld! Denna blogg kommer handla om allt mellan himmel och gjord. Mina största intressen är fotograferingoch bakning alla bilderna har
© COPYRIGHT och får inte kopieras.

Gravid kalender

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

GÄSTBOK!

Bakning Recept

Mat Recept

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards