En Rastös Själ

Alla inlägg den 4 februari 2014

Av Maria - 4 februari 2014 08:19

God morgon!


Sitter här i lugnet och lyssnar på Celine Dions nya skiva just nu och försöker vakna till för första gången på väldigt länge,utan någon som helst stress att uträtta ärenden eller att det ska behövas ringa runt för att ordna nått.


Nu har lugnet äntligen kommit till mitt hem och jag bara njuter av detta.


Igår ringde Barnmorskan på eftermiddagen och berätta om mina järnvärden,som var något låga 114 denna gång...så jag blev skriven på järn tabletter som jag var och hämta ut igår...och starta första kuren idag. Så nu ska väl vi få värderna upp igen. :)


Vädret i Lidköping har varit plusgrader nu i flera dagar och snön har börjat smälta bort...och de gröna gräset har kommit fram och känner hur jag börjar piggna till och få redan tidiga vårkänslor. Helt underbart...jag längtar efter våren,nått så fruktansvärt...då vet man att det är inte länge kvar tills vi får se våran lilla för första gången.


Nu blir det frukost för jag är vrål hungrig och har suttit uppe nu ett tag.


Önskar er alla en fin dag! Kramiz



Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Presentation


Hej och Välkommen in i min värld! Denna blogg kommer handla om allt mellan himmel och gjord. Mina största intressen är fotograferingoch bakning alla bilderna har
© COPYRIGHT och får inte kopieras.

Gravid kalender

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

GÄSTBOK!

Bakning Recept

Mat Recept

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards