En Rastös Själ

Alla inlägg den 5 februari 2014

Av Maria - 5 februari 2014 18:41

Go kväll!


Ännu en för del med att gå gravid just nu om dagarna och få vara hemma. Man hinner uträtta massa saker som man inte annars gör för man jobbar så himla mycket.


Ikväll efter att vi hade varit och vecko handla,fick jag tid över till och göra det som jag älskar och stå och göra i köket. Nämligen baka. Idag blev det enkla chiklad muffins med hasselnötter som jag själv eprimenterade med,och det visade sig att själva smeten,var super god med skulle ha skippat hasselnötterna. Får gör en ny sats i morgon igen,fast utan nötter. Jag tror att det kommer bli ännu godare då. Dem är iaf ät bara och det är ju viktigt. :)


p.s vill man ha recept på dem...så är det bara och säga till ;)


        

Av Maria - 5 februari 2014 11:10

Här kommer en liten hälsning från oss. Hitta denna vackra dikt på nätet av en renslump och jag var bara tvungen och ha den,så jag gjorde en tavla av den som jag ska ha i lillans rum sedan som minne från min graviditet. Det är precis dessa ord som vi bär inomoss just nu men har inte själva fått fram dem på papper,så någon annan får ta äran av att ha skrivit dessa vackra ord som många förstagångs fördäldrar säkert också känner.


 

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5 6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Presentation


Hej och Välkommen in i min värld! Denna blogg kommer handla om allt mellan himmel och gjord. Mina största intressen är fotograferingoch bakning alla bilderna har
© COPYRIGHT och får inte kopieras.

Gravid kalender

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

GÄSTBOK!

Bakning Recept

Mat Recept

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards