En Rastös Själ

Alla inlägg den 15 januari 2014

Av Maria - 15 januari 2014 09:15

   

God morgon!  


Tagit en morgon promenad till affären i detta snö kaos som vi har. Jätte skönt väder och det känns som att det är påväg mot pluss grader här. Hade varit hur skönt som helst och ta en lång promenad,men min ischias nerv säger annat. Känns för jävligt att jag knappt kan gå för det gör så jädrans ont i höftn och strålar ner över skinkan. Det är rent av irriterande.


Nu till något så mycket roligare. Idag klockan 15.30 skulle vi få gå och hämta våran nyckel till nya lägenheten. Jihoooo! det är så himla skönt,nu kommr jag slippa alla dessa trappor upp till 3:e våningen. Flytten bär av på Lördag,då svärmor,svärfar och svåger kommer hit till oss för att hjälpa sambon och bära eftersom jag inte duger till de just nu. Tänka sig dem åker 27 mil endast för att hjälpa oss....det är kärlek de. Så himla tacksam över dem. Jag kan inte ha bättre svärföräldrar och svåger. Dem finns alltid där när man behöver dem. Känns tryggt.


Nu blir det iaf morgon kaffen...och självklart koffein fritt :)


Ha det bäst bloggisar!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Presentation


Hej och Välkommen in i min värld! Denna blogg kommer handla om allt mellan himmel och gjord. Mina största intressen är fotograferingoch bakning alla bilderna har
© COPYRIGHT och får inte kopieras.

Gravid kalender

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

GÄSTBOK!

Bakning Recept

Mat Recept

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards