En Rastös Själ

Alla inlägg den 29 januari 2014

Av Maria - 29 januari 2014 14:09


  Här  kommer en bäbis video med lite karate träning i fullgång i vecka 31 :)

Av Maria - 29 januari 2014 08:44

Ännu en ny morgon med nya utmaningar och händelser är givet till oss.


Dagen för mig har börjat med mycket känslor som gör att jag inte just nu mår bra alls psykiskt...jag känner att kroppen är överarbetad och stressad över alla "MÅSTEN" som jag har runt om kring mig just nu.


Skulle ha varit  hos barnmorskan idag men det blev ju en ändring,då min skjus inte kunde köra mig ändå trotts att de var planerat långt innan och sambon kan inte komma ifrån jobbet. Så den fick jag ju ändra tid på tills imorgon kl 14.30 istället. 


Sen har vi ku våran gamla lägenhet som jag städade ur det mesta igår,och det märkte jag i natt att det inte var alls bra,för min gravida kropp och mage. Har haft ont i magen och höfterna nått så fruktansvärt i natt så det har inte blivit mycket till sömn heller. I dag skulle det behövas skura ur alla golven och sen imorgon halv tolv,är det besiktning av lägenheten och ev lämna in nycklarna.


Sen har vi ju nya längenheten som ser ut som om en bomb har slagit ner i längeheten,flytt kartonger över allt. Inget är fixat än varken i tösen blivande rum eller dem andra rummen och detta ska man hinna fixa på 2 1/2 månad helst innan förlossningen. Sen ska det inhandlas en del nödvändiga saker till bebisen också som inte heller är klara än. Mycket små fix som blir till stora.


Sedan är det ju en del och fixa med FK's föräldrapenning också,måste ju planera dagarna som jag ska vara mamma ledig hur jag ska ta ut dem och hur sambon vill göra med sina dagar,detta ska göras helst 2 månader innan,så allt hinns handförläggas hos FK.


Ja,som ni kanske märker så är varje dag hos mig fullspeckad...och jag känner mig slut körd och stressad över allt som ska hinnas med. Hur ska detta gå,när jag får göra allt själv utan hjälp förutom från sambon som också känner sig stressad och trött efter jobbet. Ja,detta lär få bli en gåta just nu,för jag orkar inte ens tänka på allt.


Måtte de bli April snart :)

 

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Presentation


Hej och Välkommen in i min värld! Denna blogg kommer handla om allt mellan himmel och gjord. Mina största intressen är fotograferingoch bakning alla bilderna har
© COPYRIGHT och får inte kopieras.

Gravid kalender

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

GÄSTBOK!

Bakning Recept

Mat Recept

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards