En Rastös Själ

Alla inlägg den 25 januari 2014

Av Maria - 25 januari 2014 18:26

Hej på er alla söta bloggisar!


Nu har det nog gått lite över en vecka sen mitt senaste inlägg och nu har jag äntligen fått fram datorn, efter flytten som fortfarande inte är riktigt klart. Sambon har fått tömma det mesta med hjälp av svåger och svärmor,själv har jag inte kunnat vara så mycket till hjälp och fortfarande finns det lite prylar kvar i lägenheten och källaren har vi inte ens hunnit börja med.  Men de skulle sambon ta tag i morgon.


Själv har jag känt mig väldigt hjälplös och frustrerad över att jag inte har kunnat hjälpa till som jag hade velat men det är ju inte mycket jag kan göra åt saken än och klaga en aning. Självklart är jag oerhört tacksam att min sambo fick hjälp över helgen iaf,så han slapp bära dem tyngsta möblerna själv. Jag har fått istället packa upp och fixa med annat i nya lägenheten.


Nu hoppas jag på att vi slipper flytta fler gånger,gillar verkligen inte och flytta. Usch...vad mycket jobb det är.


 Det blev ett kort uppdatering denna gång,men kommer skriva mer när det har lugnat ner sig en aning.

blider kommer senare...... Ha det bäst! Kram

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Presentation


Hej och Välkommen in i min värld! Denna blogg kommer handla om allt mellan himmel och gjord. Mina största intressen är fotograferingoch bakning alla bilderna har
© COPYRIGHT och får inte kopieras.

Gravid kalender

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

GÄSTBOK!

Bakning Recept

Mat Recept

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards