En Rastös Själ

Alla inlägg den 30 januari 2014

Av Maria - 30 januari 2014 20:21

Äntligen börjar denna dag gå mot sitt slut och man får snart hoppa i säng.

idag har det varit fullt ös för mig med olika tider och anpassa och de bästa var ju tiden hos barnmorskan. Fick lyssna på lilla hjärtat igen som slog så fint och sen blev de mäta magen och så kände hon hur bäbisen låg. Hon hade vänt sig nu med huvudet ner åt men BM sa att hon kan fortfarande vända sig tillbaka. Hon berätta också att de är oftast vid vecka 36 som dom brukar sätta sig fast med huvudet ner. Så nu får vi då vänta 5 veckor till.
själv gick jag lämna kiss prov som inte visade nått och så nya blodprover. Om 2 veckor är det återbesök.

Av Maria - 30 januari 2014 08:10

God morgon!

 

Ännu en ny dag med nya utmaningar och händelser väntar oss. Snart är även Januari månaden slut och Februari står runt hörnet...ska bli skönt och börja en ny månad,denna månad har känts väldigt långt. Sen är det bara 2 månader kvar till bäbisen är beräknad.

 

Idag kommer det bli en ganska lugn dag för min del,nu är gamla lägenheten färdig och ska endast genom gå sin besiktning idag och på Fredag kan jag lämna in nycklarna,sen är den borta ur min dags planering. :)

 

Idag har vi besök hos BM igen,vi ska ta lite nya prover på mig,kolla blodtrycket och sen lyssna på bäbisens hjärta och mäta magen. Alltid lika spännande,även fast man får springa där ofta. Skönt och få veta att allt är ok med oss bägge.

 

Det är nog de jag ska göra idag,sen blir det och vila resten av dagen och låta kroppen varva ner efter allt med flytt och annat.

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30
31
<<< Januari 2014 >>>

Presentation


Hej och Välkommen in i min värld! Denna blogg kommer handla om allt mellan himmel och gjord. Mina största intressen är fotograferingoch bakning alla bilderna har
© COPYRIGHT och får inte kopieras.

Gravid kalender

Fråga mig

0 besvarade frågor

Arkiv

Kategorier

Senaste inläggen

GÄSTBOK!

Bakning Recept

Mat Recept

Sök i bloggen

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards